Emine Erdoğan, COP31 Başkanı ve Bakan Murat Kurum’u kabul etti. Görüşmede iklim zirvesi hazırlıkları ve çevre politikaları ele alındı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, COP31 Başkanı ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum‘u Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde kabul etti. Görüşmede Türkiye’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilmesi planlanan Birleşmiş Milletler İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi 31. Taraflar Konferansı (COP31) kapsamındaki hazırlık süreci değerlendirildi.
Bakan Kurum, Birleşmiş Milletler Sıfır Atık Yüksek Düzeyli Şahsiyetler Danışma Kurulu Başkanı olan Emine Erdoğan’a yürütülen çevre politikaları hakkında detaylı bilgi sundu. Görüşmede, ülke genelinde devam eden Sıfır Atık çalışmaları ve gelecek dönemde hayata geçirilmesi hedeflenen yeni çevreci projeler masaya yatırıldı.
Ziyaretin ardından sosyal medya üzerinden bir açıklama yapan Bakan Kurum, daha temiz ve yeşil bir dünya vizyonuyla hareket ettiklerini belirtti. Emine Erdoğan’ın çevre konularındaki hassasiyetine vurgu yapan Kurum, görüşmede COP31 hazırlıklarına dair istişarelerde bulunduklarını ifade etti.
Yorum Yap