Düzce, Gebze Teknik ve İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa rektörlükleri için başvurular 19 Haziran 2026 tarihine kadar e-Devlet üzerinden yapılacak.
Yükseköğretim Kurulu Düzce Üniversitesi, Gebze Teknik Üniversitesi ve İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa için rektör atama sürecini başlattı. 2547 sayılı kanun ve Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi hükümlerine dayandırılan atama işlemleri kapsamında adaylık başvuruları resmen açıldı.
Adaylar başvurularını 05.06.2026 ile 19.06.2026 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar gerçekleştirebilecek. İşlemler yalnızca e-Devlet üzerinden https://rektorbasvurulari.yok.gov.tr adresi aracılığıyla yapılacak olup posta yoluyla yapılan müracaatlar değerlendirmeye alınmayacak.
Başvuru sisteminde ‘Başvuru Tamamlandı’ ibaresini görmeyen adayların işlemleri geçersiz sayılacak. Başvuru formunun dökümünü alması gereken adaylar, iletişim bilgilerinin güncelliğinden ve sisteme girilen verilerin doğruluğundan bizzat sorumlu tutulacak. Süreçle ilgili sorular için 0312 298 70 82 numaralı hat üzerinden irtibat sağlanabiliyor.
Yorum Yap